استفاده از سایبان ها در طراحی دکوراسیون

استفاده از سایبان ها در طراحی دکوراسیون

استفاده از سایبان ها در طراحی دکوراسیون ساختمان

طبق قوانین برنامه ریزی ، امروزه یک سایبان به عنوان یک ساختار سبک سقف تعریف می شود که توسط دیوار خارجی ساختمان و روی ستون ها یا کاملاً روی ستون ها پشتیبانی می شود ، متشکل از یک قاب ثابت یا متحرک پوشیده شده با پارچه ، پلاستیک یا فلز گسترش یافته است، مناسب برای درهای ورودی  با هدف ایجاد محافظت در برابر آفتاب و باران و تزئین نما و یا تأکید بر مسیر یا بخشی از ساختمان نیز باشد.

استفاده از سایبان ها در خانه می تواند ورودی شما را کاملاً تغییر دهد و نمای ساختمان را به شکلی زیبا بهبود بخشد. در واقع، در هر دو مورد برای ساختمان های جدید یا بازسازی شده استفاده از  سایبان برقی  و یا هر نمونه ایی از سایبان ها سبک معماری جدیدی به فضا می بخشد.

این سایبان ها در سبک ها و بافت های مختلف در بازار موجود است صفحه پشتی فویل آب بندی، چارچوب داخلی، فاشیای تزئینی و …. این طرح ها سبک، بدون تعمیر و نگهداری هستند و در واحد های اضافی قابل نصب سریع و ارزان عرضه می شوند.

اگر در زمینه طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی نیاز به متخصص داشتید می توانید به گروه معماری طرح نو اکتفا کنید. در این مجموعه طراحی با کیفیت و عملکرد بالا تضمین شده است و در زمینه های مختلف اندازه و طراحی استاندارد با متخصصانی که متعهد به کمک هستند همراه شما هستند.

با چنین معماری ساده یک تحول عظیم در فضای باز محیط خود ایجاد کنید، سایبان ها و سقف های متحرک هنوز در هر رنگ و اندازه ای خریداری می شوند. خانه هایی که مجهز به سایبان ها هستند قطعاً می توانند یک ظاهر زیبا و مدرن داشته باشند. ظرافت ، ظاهر بصری جذابیت کلی خانه شما را تغییر می دهد.

سبک های سایبان

سبک سقف که برای یک سایبان انتخاب شده بسیار مهم است ، زیرا این بارزترین ویژگی است که مردم در صحنه خیابان متوجه آن می شوند. هر سبک سقف ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، برخی متناسب با ساختمان های موجود طراحی شده اند و برخی دیگر از هنرهای پیشرفته برای برجسته سازی سایبان هستند.

پانل های سقف PET (پلی اتیلن ترفتالات) به دلیل ضد آفتاب بودن و همچنین ماندگاری زیاد و زرد نبودن ، گزینه محبوب سایبان ها هستند. به راحتی قابل نصب هستند و همچنین به راحتی نگهداری می شوند. روشن سازی پایان را می توان با مثالهای روشن ، مات و دودی انجام داد.

پانل های سقف پلی کربنات انعطاف پذیری کمتری دارند. پانل ها فقط در اندازه های خاصی قابل برش هستند و با همه سبک های سقف کار نمی کنند. ایده سنتی شیشه به عنوان تم کوچک کاخ کریستال هنوز هم یک انتخاب محبوب است. پانل های سقف شیشه ای سطح با کیفیت بالا را اضافه می کنند و می توانند کاملاً شفاف یا دارای دودی باشند.

سایبان سقف منحنی و سایبان تک پیچ

سبک سقف انتخاب شده برای سایبان شما واقعاً می تواند تأثیرگذار باشد. یک پیچ – یا یک سقف شیب دار یک انتخاب محبوب است ، طراحی ساده آن تقریباً در هر ساختمانی متناسب است. سقف های منحنی یک طراحی مدرن تر هستند و گزینه های بزرگتر به شکل دایره ای را فراهم می کنند. سایبان های سقف منحنی مونو وقتی در مقابل ساختمان معاصر قرار می گیرند خودنمایی می کنند و هر ورودی را چشمگیرتر می کنند.

سرانجام سقف های موج دار یکی از برجسته ترین طرح ها است ، سبک سقف جادویی عالی به نظر می رسد و همچنین اطمینان حاصل می کند که تمام آب باران به درستی تخلیه می شود.