تاثیر فرش در دکوراسیون آشپزخانه

تاثیر فرش در دکوراسیون آشپزخانه

تاثیر فرش در دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه چیزی فراتر از یک اتاق تهیه غذا است.به خصوص امروزه آشپزخانه به عنوان یک اتاق نشیمن کامل عمل می کند.از این جهت زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.با انتخاب فرش مناسب برای فضای آشپزخانه خود ، در آنجا فضایی زیبا ایجاد کنید.

شاید به نظر شما زیاد مهم نباشد ، اما فرش آشپزخانه تاثیر زیادی در طراحی آشپزخانه اصفهان و زیبایی آن دارد ، البته اگر به درستی انتخاب شود.به عبارتی دیگر یک راه حل ساده برای اضافه کردن رنگ ، سبک و گرما به آشپزخانه شما ، استفاده از یک فرش مناسب است.

پهن کردن فرش در آشپزخانه روشی مناسب برای افزودن کمی گرما به آشپزخانه و جلوگیری از سرد شدن پاهایتان از آن کاشی ها است!فقط فرشی متناسب با فضا انتخاب کنید ، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.برای این منظور ابتدا فضا را اندازه گیری کنید و فرشی متناسب انتخاب نمایید.

فرش نرم است و از شما در برابر درجه حرارت پایین و هم چنین حوادث محافظت می کند.اگر لیوانی را روی زمین کاشی کاری بیندازید ، به احتمال زیاد می شکند.اما فرش لیوان شما را نجات می دهد!

فرش آشپزخانه

آشپزخانه ها معمولاً فاقد رنگ هستند ، بنابراین افزودن یک قالیچه به این فضا می تواند واقعاً عالی باشد.اگر نمی خواهید کل کف آشپزخانه را بپوشانید ، یک فرش یا قالیچه تهیه کنید و آن را جلوی سینک یا پیشخوان ، جایی که بیشتر اوقات خود را در آنجا ایستاده اید ، قرار دهید.

شاید زندگی در یک خانه اجاره ای با کف آشپزخانه “زشت” سخت باشد.از آنجا که شما همیشه نمی توانید کفپوش ها را عوض کنید ، استفاده از یک قالیچه در آشپزخانه یک راه حل عالی برای این رفع این مشکل است.با استفاده از فرش میتوانید کف آشپزخانه خود را متناسب با سلیقه خود تزئین کنید.

آرام تر است – اگر به دنبال کاهش صدای پژواک و خفه کردن صدای طنین انداز در خانه خود هستید ، فرش راه اصلی است.این صدا را جذب می کند و می تواند به خفه کردن قدم ها ، موسیقی ، صدا و … کمک کند.

همه کاره است – فرش در هزاران سبک ، طرح و الگو وجود دارد ، به این معنی که شما می توانید با انتخاب فرشی منحصر به فرد برای خود ، زیبایی خاصی به خانه بیفزایید.با وجود تنوع زیاد در سبک و رنگ ، میتوانید فرشی متناسب با سبک آشپزخانه و سلیقه خود انتخاب کنبد.

گرما – فرش در به دام انداختن گرمای خانه کمک می کند.اگر در خانه ای زندگی می کنید که در ماه های زمستان گرمای زیادی از دست می دهد یا اگر می خواهید در هزینه های گرمایش صرفه جویی کنید ، این یک انتخاب مثبت است.

فرش مناسب آشپزخانه

نکات استفاده از فرش در آشپزخانه

آشپزخانه مستعد رطوبت است.بنابراین ، ممکن است فرش ها در صورت خیس شدن روی زمین لغزنده شده و به اطراف حرکت کنند.با نصب گیره های فرش ضد لغزش خطر حرکت و سقوط احتمالی را کاهش دهید.اگر این لنت های کوچک را به زیر فرش قرار دهید ، به شما کمک می کند تا آشپزخانه ای ایمن و بدون لغزش داشته باشید.

الزامات تمیز کردن متفاوت

در آشپزخانه ، اتفاق ناگهانی و ریخت و پاش زیاد رخ می دهد و گاهی اوقات ، چنین آوارهایی ممکن است روی زمین قرار بگیرند.به همین دلیل ، برخی از مالکان خانه نمی خواهند یک فرش خراب کنند یا وقت اضافی را برای تمیز کردن آن صرف کنند.با این حال ، کاهش این موارد امکان پذیر است.

تنها کافی است کمی دانش در مورد انتخاب فرش مناسب برای آشپزخانه داشته باشید.به عنوان مثال ، بافت های متراکم کمتر کثیف می شوند و تمیز کردن آنها راحت تر است ، فرش های مصنوعی در برابر آب بهتر مقاومت می کنند و فرش های طرح دار برای پنهان کردن سایش بهترین کار را می کنند!فرش قابل شستشو انتخاب کنید.آسانترین مواد فرش برای مراقبت شامل الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی پروپیلن است.به دنبال مواد مقاوم در برابر لکه باشید.

این مقاله توسط شرکت معماری طرح نو ارائه شده است.