معماری و طراحی داخلی

از زمان های قدیم به معماری و طراحی داخلی ساختمان توجه و اهمیت زیادی داده می شده، به همین دلیل فضای داخلی بنا همانگونه که نقش سرپناه و حفظ امنیت ساکنان خود را ایفا میکند به صورت ناخواسته هم با روح انسان سر و کار دارد و هم اینکه میتواند روی خلقیات، رفتار و شخصیت افراد تاثیر گذار باشد.

طراحی داخلی:

شاید تا کنون به این موضوع توجه کرده باشید و تجربه استفاده از فضایی را داشته اید که چقدر برایتان خاطره انگیز و دلچسب بوده و همیشه به خوبی از آن یاد میکنید و بر عکس ممکن است از فضایی استفاده کرده باشید که برایتان دلگیر و خسته کننده باشد و می خواسته اید هر چه زودتر آن مکان را ترک کنید. هدف گروه معماری طرح نو بر این بوده که بتوانند خالق فضاهای با کیفیت معماری، متناسب با نیاز ها و سلایق افراد و همچنین متناسب و هماهنگ با بودجه ساکنین باشند.

طراحی نما:

البته نکته مهم دیگری که امروزه در دنیای مدرن به آن بسیار توجه میشود زیبایی و طراحی نما اصفهان ساختمان است. به گونه ای که میتواند افراد را ترغیب به ورود به آن ساختمان کند یا برعکس حس ناخوشایندی دهد که مانع از ورود به آن شود. اما باید این موضوع هم توجه کرد؛ چه بسا ساختمان هایی که ظاهری زیبا و خیره کننده ای دارند اما از کیفیت فضایی برخوردار نیستند. به همین دلیل طراحی نما و زیبایی ساختمان با کیفیت فضایی آن رابطه ای تنگاتنگ دارند و هر کدام مکمل یکدیگرند طوری که هر کدام روی دیگری تاثیر مستقیم روی دیگری میگذارد.

گروه معماری طرح نو

گروه معماری طرح نو با رعایت اصول بالا فعالیت خود را در زمینه ی مهندسی معماری، تکنولوژی معماری ، طراحی داخلی اصفهان و طراحی محوطه آغاز نموده است. این گروه در زمینه ی تهیه ی جواز ساخت، سفت کاری و نازک کاری، طراحی داخلی، طراحی نما و طراحی باغ ویلا ، ویلا سازی ،با کمک بهترین گروه های اجرایی ساختمانی فعالیت نموده و توانسته تاکنون نسبت به اجرای پروژه های ساختمانی با کیفیت بالا موفق عمل نماید. “طرح نو “­­­­­­ با بهره گیری از تکنولوژی روز معماری و توانمند نیروی طراحی مجرب توسط کارشناسان ارشد معماری و طراحی داخلی، به تمامی جزئیات اجرایی و طراحی پروژه های معماری در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی نما و طراحی باغ ویلا اصفهان با بهترین چیدمان پلان و طراحی عمل کند و همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

این گروه همواره در تلاش بوده که به صورت نظامند و پویا  و قانونمند در هر چه بهتر اجرا شدن پروژه های معماری و بازسازی ساختمان در اصفهان و زمان بندی مناسب جهت اجرای پروژه ها عمل نماید.

مهندسان ما همیشه در تلاش بوده اند که فعالیت های خود را در زمینه ی معماری از دید زندگی در فضای مطلوب طراحی شده بر اساتس نیاز ساکنین  پیش برده و با روح بخشیدن به فضا چهره ی ساختمان را از صلب بودن و بی روح بودن خارج کنند و به سمت معماری پایدار سوق دهند.