بهترین نوع کفپوش برای مناطق پرتردد کدام است

بهترین نوع کفپوش برای مناطق پرتردد کدام است؟

بهترین نوع کفپوش برای مناطق پرتردد کدام است؟

یکی از مهمترین موارد هنگام بازسازی خانه اصفهان انتخاب کفپوش مناسب است و هنگام انتخاب کفپوش برای خانه خود ، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید میزان ترافیک اتاق است.آیا این مسیر اصلی خانه شماست که ورودی را به محل زندگی یا اتاق خواب شما متصل می کند؟آیا فضایی مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن است که خانواده و دوستان دوست دارند در آن جمع شوند؟

این نوع فضاها که ترافیک زیادی از پا را مشاهده می کنند ، به کفپوش مناسب نیاز دارند تا بتوانند ساییدگی اضافی را تحمل کنند.در اینجا بهترین کفپوش ها را برای مناطق پرتردد و همچنین جوانب مثبت و منفی انواع مواد کف را بررسی می کنیم.

فرش

فرش راحتی و گرما را به خانه شما می آورد و اغلب گزینه مقرون به صرفه تری است.با این وجود ، در طی سالها ، بیشتر حساس به سایش می شود.

یافتن بهترین فرش برای مناطق پرتردد – اگر قلب شما به استفاده از فرش اختصاص دارد ، برخی از انواع فرش وجود دارد که بیشتر مناسب مناطق پرتردد است.به عنوان مثال فرش با نخ پلاستیکی از دوام فوق العاده ای برخوردار است و این گزینه خوبی برای راهروها و پله ها است.

کفپوش چوبی

کفپوش چوب

یک انتخاب واضح در مورد یافتن کفپوش بادوام برای مناطق پرتردد ، چوب است.نوع مناسب کف چوب سخت که به طور صحیح نصب شده باشد ، می تواند چندین دهه طول بکشد.با این وجود کفپوش چوبی نیز به مراقبت نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.پس از آن بدرستی مراقبت کنید تا سالها دوام داشته باشد و همچنین زیبا باشد و زیبایی را به خانه شما نیز منتقل کند.آیا چیزی بیشتری از این میخواهید!

کفپوش لمینت

کفپوش لمینت در دنیای کفپوش ها یک گزینه مقاوم و محکم است ، هم سخت تر و هم مقرون به صرفه تر از کفپوش چوبی است.این شامل لایه هایی از چوب روکش شده است که برای مقاومت در برابر رطوبت با رزین تیمار می شوند.یکی از بهترین قسمتهای کفپوش لمینت محدوده وسیع انتخاب در مورد ظاهر است.کفپوش لمینت می تواند متناسب با طیف گسترده ای از طرح های رنگی طراحی شود و همچنین می تواند جلوه ای از چوب یا سنگ را ارائه دهد.

کفپوش وینیل

شاید یکی از بهترین مواد در مورد یافتن کفپوش که هم راحت ، هم شیک باشد و هم توانایی کنترل ترافیک سنگین پا را داشته باشد ، وینیل است.کفپوش وینیل به راحتی نصب می شود و زیر پا نرم است و اگر از آن در یک مکان شلوغ خانه استفاده شود ، یک پاداش اضافی است!

وینیل دارای طیف وسیعی از سایه ها و جلوه ها است و آن را برای هر مکان از آشپزخانه تا اتاق ناهار خوری مناسب می کند.مراقبت از وینیل نیز کاملاً ساده است و به حداقل رطوبت یا پاک کردن نیاز دارد.به راحتی روی آن جارو بکشید ، یا از محصولات تمیز کننده مخصوص وینیل طبق توصیه استفاده کنید.اگر حیوانات خانگی دارید ، اطمینان حاصل کنید که ناخن های آنها مرتب شده است تا خطر خراشیدگی به حداقل برسد.

کفپوش وینیل

به دنبال کفپوش های سخت و با دوام برای مکان های پرتردد در خانه خود هستید؟

اگر کفپوش فعلی شما نیاز به به روزرسانی دارد یا شروع به نشان دادن سن خود می کند ، وقت آن است که با تیم متخصص شرکت معماری طرح نو صحبت کنید.ما علاوه بر داشتن طیف گسترده ای از گزینه های کفپوش در فروشگاه ، قادر خواهیم بود تا شما را به سمت بهترین محصول برای نیازهای خود راهنمایی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به فروشگاه مراجعه کنید ، یا امروز با تیم ما در تماس باشید!