بازسازی ساختمان از اول تا آخر

بازسازی
امروزه به دلیل تمایل مردم به تنوع وبه روز شدن همیشه در صدد تغییر محیط زندگی به ساخت و یا باز سازی و نوسازی منزل خود دارند.
که با توجه به شرایط منطقه بندی و مشکلاتی از قبیل تهیه جواز ساخت و رضایت از همسایگان مجاور و هزینه های گزاف ساخت عمدتا از تصمیم خود منصرف شده اند و تمایل به بازسازی اپارتمان ویا بازسازی منزل خود نموده اند.ویا اینکه به نوسازی قسمتی از منزل خود نموده اند.
بازسازی ساختمان مسکونی میتواند کلی و بنیادی و یا به صورت جزیی صورت گیرد که بستگی به این تفکر دارد که تصمیم شما از بازسازی خانه مسکونی چیست: آیا شما تمایل به افزایش عمر ساختمان دارید ویا اینکه نظر بر زیبا سازی آن دارید.
بازسازی ساختمان در اصفهان
عمدتا اکثر گروههای ساختمانی که تجربه اندکی در زمینه ساختمان دارند ویا حتی تجربه اجرایی در زمینه ساختمان ندارند
خود را به مجربترین وبا تجربترین گروههای اجرایی معرفی مینماید که این موضوع به یکی از مهمترین مشکلات در زمینه ساختمان مبدل شده که باید رزومه اجرایی ان دفتر یا شرکت معماری را بشناسید.
گروه معماری طرح نو با نیروهای متخصص در زمینه طراحی و اجرا با بیش از بیست سال سابقه اجرا در امور ساختمان به عنوان یکی از مجربترین گروههای ساختمانی از نظر کارفرما بوده و بابت این امر خداوند متعال را شاکر هستیم.
در این بخش به مهمترین مسایل در زمینه بازسازی ساختمان میپردازیم و شما را در هر چه بهتر شدن مراحل بازسازی منزلتان راهنمایی میکنیم.
اولویت بندی بازسازی ساختمان عبارت است از:
بودجه، نیازها، اولویتها ودیگر مواردی که شاید به صورت شرایط شخصی شما مد نظر باشد. این موارد را مورد بررسی قرار میدهیم تا بتوانیم برنامه ای دقیق و منظمی را پیگیری کرد.
قبل از هرگونه اقدام جهت بازسازی ساختمان میبایست سازه ساختمان، ساختمان مجاور. گذر.تاسیسات.را با گروههای متخصص بررسی نمود.و سپس نسبت به تهیه تغییر نقشه اقدامات اولیه را انجام داد.سپس نسبت به طراحی داخلی ان اقدام نمود.وپس از ان نسبت به برآورد اولیه اقدام کرد.
گروه معماری طرح نو که متشکل ازمهندسین با تجربه ودارای پروانه صلاحیت اجرا از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان را دارد سعی در ارایه و انجام بازسازی ساختمانهای مسکونی .تجاری و اداری را با بهترین گروههای اجرایی دراستان اصفهان وشهرکهای اقماری اطراف اصفهان را دارد.
در بازسازی ساختمان در اکثر موارد بستگی مستقیم به قدمت ساختمان و فرسودگی آن دارد و در بازسازی آن تعدادی موارد اجتناب ناپذیر است.
مثال. اسکلت ساختمان و مقاوم سازی و تاسیسات آن جز مواردی است که اجتناب ناپذیر میباشد و باید جزء اولویتهای اصلی قرار گیرد.

 


در ساختمانهای قدیمی که عمدتا فاقد اسکلت میباشندودارای دیوارهای باربر میباشند باید شناسایی شده ودر صورت جابجایی این دیوارها میبایست اصول مقاومسازی ومهندسی ان رعایت شده و سپس جابجایی ان صورت پذیرد.گروه معماری طرح نو با رعایت کلیه اصول سازه ومعماری بدون محدودیت طول و عرض قادر به جابجایی کلیه دیوارهای باربر ساختمان بوده وبا مقاومسازی ان به صورت تخصصی در این امر دارای تجربه جابجایی و حذف دیوارهای بیش از بیست واحد مسکونی قدیمی بوده است.

برای اجرای بازسازی خانه اصفهان اینجا کلیک کنید.
براورد هزینه
بازسازی یک ساختمان طیف وسیعی از عملیات ساختمانی را در بر میگیرد.که برای براورد هزینه های دقیق که در اجرا کار شما دچار مشکلات هزینه های اجرایی نشوید میبایست نسبت به طراحی انجام شده و مشاوره و براورد دقیق جز جز هزینه ها از مشکلات بعدی جلوگیری کنید.
براورد هزینه ها که نسبت به جزییات اجرایی میبایست تهیه شود شامل چهل و پنج ایتم عملیات اجرایی است که میبایست توسط چک لیستی به کارفرما ارایه شود.شما با انجام طراحی پلان.وسپس طراحی داخلی ان میتوانید جزییات انرا متوجه شوید و با دیدن طرح سه بعدی ان درک بهتری نسبت به واقعیت بازسازی ملک خود پیدا کنید.


پیشنهاد پایانی
گروه معماری طرح نو متشکل ازتیم طراحی مجرب و گروه اجرایی با تجربه در صدد است که مطابق سالهای گذشته در هرچه بهتر شدن پروزه های ساختمانی شما به شما عزیزان ارایه خدمت نماید.دفتر مهندسی ساختمان. گروه معماری طرح نو دارای پروانه های صلاحیت اجراو نظارت از اداره مسکن و شهرسازی اصفهان و پروانه طراحی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان در هرچه بهتر شدن پروژه های ساختمانی. شما را در پیشبرد انها یاری مینماید.

برای مشاهده پروژها انجام شده اینجا کلیک کنید.