یخچال های توکار در آشپزخانه

یخچال های توکار در آشپزخانه

این روزها طراحی داخلی یکی از ارکان داشتن فضاهای زیبا و همه پسند می باشد.

با گروه معماری طرح نو همراه باشید تا یکی از رازهای داشتن آشپزخانه های زیبا را بدانید.

طراحی داخلی واحد های مسکونی ، اداری، تجاری از مواردی است که در زیبایی فضاها نقش با اهمیتی را ایفا می کند. همانطور که می دانید یکی از فضاهایی که به اصطلاح به آن قلب خانه می گوییم آشپزخانه می باشد.

آشپزخانه ها به چند سبک مختلف می توانند طراحی شوند از جمله سبک مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک،روستیک و …..

معماران و طراحان داخلی همیشه سعی داشته اند از تکنولوژی های جدی در طراحی های خود استفاده کنند تا کاربر بتواند از استفاده از آن فضا لذت ببرد.جدای از بحث کاربردی بودن فضا ها زیبایی هر فضا نیز بسیار با اهمیت است و طراحان همیشه سعی در یکپارچه شدن فضا دارند.

متاسفانه از مواردی که باعث بوجود آمدن فضاهای نا منظم در آشپزخانه می شوند یخچال ها هستند. زیرا اکثر یخچال ها عمقی بیشتر از کابینت ها دارند و در نتیجه بین 10 تا 35 سانتیمتر از سطح خارجی بدنه ی کابینت ها بیرون زدگی پیدا میکنند.

یکی از مواردی که می تواند به ما کمک کند تا آرمان هایمان محقق شود استفاده از وسایل تو کار در آشپزخانه ها می باشد. اینگونه محصولات از جمله فر توکار، یخچال توکار، گاز تو کار که به آن گاز رومیزی می گویند از جمله ی این وسایل می باشند.

تعریف دقیق یخچال تو کار

اگر بخواهیم تعریف ساده و دقیقی از یخچال های توکار داشته باشیم باید بگوییم، یخچال های توکار همانند یخچال های معمول هستند یا این تفاوت که روی این دسته از محصولات درب کابینت نصب می شوند.این مخفی بودن یخچال باعث یکدست شدن و زیبایی هر چه بیشتر فضا ها می شوند.

لازم است بدانید که روی این یخچال ها جایی برای نصب درب کابینت مورد نظر شما وجود دارد.

این یخچال ها به دلیل تکنولوژی جدیدی که در آن ها به کار رفته است در کاهش  مصرفه انرژی پیشرو می باشد. دیگر از داغ شدن بدنه و داخل کابیت ها خبری نیست زیرا نحوه ی خنک شدن موتور یخچال با مدل های روکار متفاوت می باشد.

معایب یخچال توکار

یکی از مهترین مواردی که در داشتن یخچال های توکار باید به آن ها توجه داشت، عدم امکان نصب آبسرد کن بر روی اینگونه یخچال ها می باشد.

پس لازم است بدانید که اگر شما خواهان داشتن یخچالی با ابسرد کن می باشد باید از داشتن یخچال تو کار چشم پوشی نمایید.

نکته ی قابل توجه در داشتن یخچال های تو کار این است که این یخچال ها را در اکثر فضاها از جمله اتاق خواب نیز می توان استفاده کرد زیرا یخچال های تو کار در دو نوع هتلی و دو قلو در بازار موجود می باشند.

در ایران برند های مختلف با قیمت های متفاوتی از یخچال های تو کار نیز وجود دارند که هم ایرانی و هم خارجی آن موجود می باشند و بسته به بودجه ی خود می توانیید از آن ها استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مزایای یخچال های تو کار این است که شما می توانید آشپزخانه ای یکدست با سبک و سلیقه ی شخصی خودتان داشته باشد.

اگر شما نیز به یک آشپزخانه ی زیبا نیاز دارید کافیست با گروه معماری طرح نو بهترین طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان با شماره 09132148343 تماس بگیرید.