راهنمای دقیق نحوه چیدمان قاب عکس بر روی دیوار

راهنمای دقیق نحوه چیدمان قاب عکس روی دیوار

نحوه چیدمان قاب عکس روی دیوار

آیا خیره شدن به دیوارهای خالی به شما احساس یکنواختی می دهد؟استفاده از مکان های خالی برای نمایش قاب های عکس ایده خوبی است.به طور دقیق ، هیچ چیز فضا را مانند دیوارهای تزئین شده که به شیوه ای خوش سلیقه انجام شده اند ، زیبا نمی کند.

اکثریت ما هنگامی که زمان چگونگی چیدمان قاب های عکس بر روی دیوار است گیج می شویم.علاوه بر این ، اگر مجموعه وسیعی از تصاویر و چاپها را دارید ، گروه بندی آنها می تواند یک کابوس واقعی باشد.بنابراین بیایید تکنیک های مختلف تزئین اتاق خود را با قاب های عکس بررسی کنیم.

تصاویر را در سطح مناسب چشم آویزان کنید

برای اینکه آثار هنری خود را از نظر بصری خیره کننده کنید ، آنها را در سطح چشم آویزان کنید.علاوه بر این ، مجموعه ای از تصاویر را به عنوان یک قطعه کامل در نظر بگیرید.به عنوان مثال ، اگر چهار عکس را آویزان می کنید ، مطمئن شوید که آنها به صورت یک مربع کامل آویزان شده اند.جالب است که اگر این کار را برای اتاق نشیمن خود انجام می دهید ، می توانید هنگام نشستن بهترین دید را برای مهمانان خود ایجاد کنید.

قبل از استفاده از چکش ، تصاویر را با دقت مرتب کنید

برای محافظت از دیوارها در برابر آسیب ، ابتدا قاب های عکس را با دقت مرتب کنید.از وسوسه استفاده زود از چکش خودداری کنید.بنابراین در اینجا لیستی از فرایندهایی است که از طریق آنها می توانید آثار هنری خود را بدون هیچ مشکلی آویزان کنید.

  • همه آثار هنری را روی میز یا زمین بگذارید.
  • نقاطی که تصاویر از آنجا آویزان می شوند را علامت گذاری کنید.
  • قاب را به دیوار محکم بچسبانید.

نحوه چیدمان قاب عکس روی دیوار

آویزان کردن قاب های عکس در مسیر راه پله

کاملا طبیعی است که ما در طول روز چندین بار از طول راه پله های خود عبور کنیم.اما هنگام نصب قاب های عکس روی دیوارها ، ما اغلب از راه پله های خود چشم پوشی می کنیم.خانه هایی هستند که راه پله ها نقطه مرکزی یک اتاق خاص هستند.اگر راه پله منزل شما از وسعت هنری خاصی برخوردار است ، از فضا به درستی استفاده کنید.

با این حال ، نمایش تصاویر در راه پله نیاز به برنامه ریزی بی عیب و نقص دارد.با بالا رفتن از پله ها ، به آویزان کردن تصاویر ادامه دهید.اطمینان حاصل کنید که فاصله مساوی بین تصاویر حفظ شده است.

قرارگیری متقارن تصاویر

برای اکثر صاحبان خانه ، هنگام طراحی دکوراسیون اصفهان ، تعادل و تقارن مهمترین اولویت است.قرار دادن متقارن تصاویر و آثار هنری برای تصاویر کوچک مناسب است.برای دستیابی به این نوع چیدمان ، باید فاصله مساوی بین تصاویر ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که یک نقطه مرکزی وجود دارد که می توانید تصاویر را به آن آویزان کنید.علاوه بر این ، اگر مجموعه ای از تصاویر با اندازه یکسان دارید ، از یک الگوی شبکه متقارن استفاده کنید.قاب عکس هایی که از چندین فریم تشکیل شده اند ، تأثیر زیادی بر دکوراسیون کلی فضای شما دارند.

گروه بندی یکنواخت تصاویر

اگر می خواهید انسجام و سازماندهی احساسی را به تصویر بکشید ، گروه بندی یکپارچه ای از تصاویر را انتخاب کنید.لازم به ذکر است که این چیدمان در یک محیط معمولی و رسمی بسیار عالی عمل می کند.توجه داشته باشید که باید از چارچوب های یکسان در زمینه گروه بندی یکپارچه استفاده کنید.

ترتیب نامتقارن تصاویر

ترتیب نامتقارن تصاویر برای کسانی که می خواهند جلوه ای مدرن به دکوراسیون دیوار خود بدهند ایده آل است.با تنظیم تصاویر و آثار هنری مورد علاقه خود شروع کنید.همانطور که از نامش پیداست ، شما در انتخاب تصاویر با هر اندازه و شکلی از آزادی کامل برخوردار هستید.

طرز چیدمان قاب روی دیوار

نمایش تصاویر درست بالای قفسه ها یا طاقچه ها

یکی از راههای عالی برای نمایش تصاویر بالای قفسه ها یا طاقچه ها است.جالب این است که قفسه ها نمایش و چرخاندن آثار هنری را آسان می کنند.نمایش تصاویر در قفسه ها مزایای خاص خود را دارد.به عنوان مثال ، شما این اختیار را دارید که اندازه ها و سبک فریم تصاویر را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید.

روی قاب بندی زیاد تأکید نکنید

امروزه می توان از تعداد زیادی قاب عکس برای طراحی داخلی اصفهان استفاده کرد.معمولاً توصیه می شود که فریم را تنها در صورتی انتخاب کنید که رنگ دیوار شما بتواند آن را تکمیل کند.جالب است بدانید که استفاده از تصاویر بدون قاب یک روند در حال ظهور است.این یک روش مقرون به صرفه برای تزئین خانه شما است.

امیدواریم ایده های ذکر شده در بالا به شما در چیدمان تصاویر بسیار کمک کند.یکی را انتخاب کنید که مناسب ترجیحات شما باشد و بر دکوراسیون اتاق شما تأکید بیشتری داشته باشد.