راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای سالن پذیرایی

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای سالن پذیرایی

انتخاب بهترین رنگ برای سالن پذیرایی ، عمومی ترین فضای خانه شما ، می تواند دلهره آور باشد.اگر در برای طراحی دکواسیون اصفهان و انتخاب رنگ های اتاق نشیمن خانه خود به کمک نیاز دارید ، مطالب ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید.

هر خانه ای که در نظر گرفته می شود یک بخش اساسی دارد:اتاق نشیمن.به عنوان مکانی که معمولاً می توانیم دوستان ، خانواده و خودمان را معاشرت و سرگرم کنیم ، اتاق های پذیرایی ، نقش مهمی  در زندگی ما دارند.

اتاق نشیمن به عنوان یک فضای سرگرم کننده ، یک مکان آرامش بخش ، یک فضای کار و مکانی برای پذیرایی از مهمان ها کار می کند ، بنابراین طراحی مناسب آن ضروری است.آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از سالن های پذیرایی راحت و جذاب به نظر می رسند در حالی که برخی دیگر به نظر ناقص می رسند؟این رنگ ها هستند که می توانند یک فضا را جذاب و زیبا کنند و یا اینکه یک فضای خسته کننده و بی روح ایجاد کنند.

رنگ سبز – رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای برای سالن پذیرایی است.اگر فضا کافی برای استفاده از گیاهان را در خانه ندارید ، با رنگ کردن دیوارهای پذیرایی با رنگ سبز می توانید لطافت و تازگی را به خانه خود اضافه کنید.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی و نشیمن

اتاق نشیمن خاکستری – خاکستری یکی از محبوب ترین رنگ ها برای سالن پذیرایی است.وقتی از رنگ خاکستری برای رنگ کردن دیوارهای اتاق نشیمن خانه خود استفاده می کنید ، خانه شما از آنچه هست بزرگتر نشان داده میشود.

رنگ آبی – اتاق نشیمن آبی تأثیر آرام بخش و تثبیت کننده ای در خانه شما دارد.سایه های جذاب آبی بسیار زیادی وجود دارد که از همه آنها می توانید برای رنگ دیوارهای اتاق نشیمن استفاده کنید.اگر اتاق نشیمن شما دارای کفپوش چوبی است ، رنگ آبی انتخابی خاص و شیک است.رنگ آبی باعث ایجاد احساس آرامش و نظم می شود ، اما از این رنگ به خاطر تطبیق پذیری آن نیز قدردانی می شود.آبی رنگی است كه با بسیاری از مبلمان ، از سنتی و مدرن مطابقت دارد.

قرمز – قرمز یکی از قدرتمندترین رنگ ها است.این رنگ انرژی و زندگی را به یک اتاق نشیمن می افزاید.

اتاق نشیمن سفید – سفید یک زمینه مناسب برای هر سبک اتاق نشیمن است.و از آنجا که بسیار منعکس کننده نور است ، باعث می شود اتاقی که ممکن است نور طبیعی زیادی نداشته باشد ، روشن تر به نظر برسد.

بری دیدن نمونه پروژه های طراحی داخلی اصفهان اینجا کلیک کنید.