دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه و جذب مشتری

یکی از مهمترین نکاتی که یک فروشنده به آن نیاز دارد طراحی  دکوراسیون شیک است که خود می تواند در جذب افراد و کسب درآمد بیشتر تاثیر بسیار زیادی بگذارد.همانگونه که می دانید کیفیت طراحی داخلی تاثیر مستقیم بر نحوه ی انجام فعالیت مشتریان و ترغیب آن ها به خرید دارد.

هدف از انجام دکوراسیون داخلی در یک فضای تجاری و فروشگاهی  بالا بردن کارایی و زیبا سازی فضا  و هماهنگی آن با کاربری مورد نظر می باشد.در چیدمان یک مکان در ابتدا باید توجه به کارکرد فضا، موقعیت فضا، انتخاب سبک مناسب برای کلیت طراحی و روانشناسی رنگ و تاثیر نور را مد نظر قرار داد.

یکی از مهترین موضوعی که باید فروشندگان در نظر بگیرند متمایز بودن فروشگاهشان است که در جذب مشتری و خاطره انگیزی خریداران تاثیر بسیاری دارد و طبیتا در افزایش درآمد موثر است.

گروه معماری طرح نو زیباترین و متفاوت ترین طرح ها را برای فروشگاه شما طراحی خواهد کرد .

با ما همراه باشید تا چندی از این طراحی ها را بررسی کنیم.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی دکور مغازه اصفهان ،اینجا کیلیک کنید.

در تصاویر بالا سعی شده است که با روش طراحی ویترین فروشگاه کاربری داخلی به نمایش گزارده شود و باعث جذب بیشتر مشتری می شود.چه بسیار فروشگاههایی در سطح شهر هستند که حتی همسایگان نزدیک نیز تا وارد آن نشده اند متوجه کالای مورد عرضه نشده اند.پس چگونه می توان انتظار داشت که فروش بالا داشته باشد.

در این طرح نیز سبک کلاسیک  به صورت غالب در طراحی داخلی استفاده شده. همانگونه که در مقالات قبل توضیح داده شد سبک کلاسیک بیشتر از رنگ طلایی و کرم استفاده می شود.