بهترین رنگ ها برای اتاق خواب

بهترین رنگ ها برای اتاق خواب

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام رنگ ها برای اتاق خواب شما مناسب تر هستند و کدام رنگ به کیفیت خواب شما کمک می کند و بالعکس.

روانشناسی رنگ به ما می آموزد که رنگ های اطراف ما تأثیرات متفاوتی بر رفتار و خلق و خوی ما دارند.به عبارتی دیگر ، رنگ یک فضا ، احتمالاً بیشترین تأثیر را در نحوه احساس شما در آن فضا دارد.بنابراین استفاده از اصول روانشناسی رنگ در طراحی دکوراسیون اصفهان ، این امکان را برای شما فراهم می کند که برای هر مناسبت ، فضای ایده آلی ایجاد کنید ، حتی برای خواب.طبق مطالعات انجام شده ، رنگ های مورد استفاده در اتاق خواب ، بر کیفیت خواب ما تاثیر می گذارند.

رنگ آبی

رنگ آبی آرامش بخش است و بهترین رنگ برای اتاق خواب است ، زیرا باعث آرامش می شود. اگرچه رنگ آبی برای خواب خوب است ، قطعاً برای اشتها خوب نیست ، زیرا متابولیسم بدن را کند میکند و گاهی اشتها را سرکوب می کند.آبی نشان دهنده: آسمان ، دریا ، ثبات ، آرامش ، آرامش ، خرد ، اعتماد به نفس ، شعور ، حقیقت و اعتماد است.

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبیحقایق در مورد رنگ آبی:

  • ذهن را آرام می کند و باعث آرامش جسمی می شود.
  • متابولیسم انسان را کند می کند و اشتها را سرکوب می کند.
  • به کاهش فشار خون و ضربان قلب کمک می کند.

رنگ نقره ای :

نقره ای یک رنگ منحصر به فرد است و استفاده از آن در اتاق خواب برای داشتن یک خواب با کیفیت ، مفید است.اگر رنگ های خنثی تر را دوست دارید ، نقره ای یک رنگ عالی است.

رنگ سبز جنگلی :

چیزی در مورد رنگ های اتاق خواب سبز جنگلی وجود دارد و آن این است که رنگ سبز آرامش بخش و در عین حال عالی است.استفاده از رنگ سبز در اتاق خواب ، باعث می شود احساس کنید که در قلب طبیعت قرار دارید.این رنگ با بسیاری از رنگ های دیگر به خوبی جفت می شود و گزینه های ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها برای طراحی داخلی اصفهان بی پایان است.

رنگ نارنجی :

شاید این رنگ ، انتخاب اول شما نباشد، اما باید بدانید ، نارنجی از جمله رنگ هایی است که باعث تقویت خواب می شود.پرتقالی رنگ خوبی برای اتاق خواب است زیرا گرم و شاد است.همچنین گفته می شود که رنگ پرتقالی به رفع سوء هاضمه که می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد ، کمک می کند.

بدترین رنگ ها برای اتاق خواب

بدترین رنگ ها برای اتاق خوابرنگ هایی وجود دارد که شما نباید آنها را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.طبق آمار ، افرادی که اتاق خواب های خاکستری ، قهوه ای یا بنفش دارند ، کمتر از 7 ساعت در شب می خوابند.
 بنفش: بنفش بدترین رنگ برای اتاق است.بنفش یک رنگ تحریک کننده ذهنی است ، تخیلات شما را تقویت می کند و باعث کابوس های شبانه می شود.

قهوه ای : رنگ قهوه ای به جای آرامش ، احساس بی قراری در فرد ایجاد می کند.

قرمز: قرمز رنگی پرشور و پرانرژی است که می تواند فشار خون شما را افزایش داده و جنب و جوش شما را زیاد کند.همه اینها مواردی هستند که باعث بی خوابی می شوند.

انتخاب رنگ مناسب ، برای اتاق خواب ممکن است کمی مشکل به نظر برسد.خوشبختانه ، می توانید با فکر کردن به محیطی که می خواهید در اتاق خود ایجاد کنید ، تصمیم گیری را آسانتر کنید ، سپس رنگی را در طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان ، انتخاب کنید که آن احساس را ایجاد می کند.