سبک کلاسیک در طراحی داخلی

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

سبک کلاسیک سبکی است که می تواند حس و حال قدیم را با استفاده از دیوارهای گچبری شده و سقف های بلند به همراه مبلمانهایی پر کاربه ما انتقال دهد تا ما از ماندن در این فضا بتوانیم حس و حالی خاص را درک و تجربه کنیم.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

رنگ های به کاربرده شده در این سبک بیشتر رنگ های شیری و کرم به عنوان زمینه و رنگ های طلایی و قهوه ای به عنوان طراحی و نقوش استفاده می شود.رنگ های به کاربرده شده در سبک کلاسیک رنگ های فاخر از خانواده بژ و کرم هستندکه به فضای داخلی خانه ابهت و وقار می دهد.

شاید در نگاه اول این سبک کمی شلوغ به نظر آید ولی نمی توان گفت بی نظم است بلکه نظم در این سبک بسیار شاخص است و خودنمایی می کند.

 

این نظم را بیشتر در این نوع سبک، تقارن بوجود آورده است به این صورت که در طراحی این سبک مبلمان هاو وسایل تماما جفت هستند و روبه روی هم چیده می شوند.

برای دیدن سبک کلاسیک طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان می توانید روی لینک کلیک کنید.

سبک کلاسیک در آشپزخانه

کابینت های کلاسیک در آشپزخانه بیشترین تاثیر را در القا حس کلاسیک ایجاد می کنند. این کابینت ها می توانند از جنس چوب گردو یا بلوط باشند که روی درب های آن ها کار شده و ابزار خورده اند.رنگ مورد استفاده همانطور که در بالا ذکر شد رنگ هایی از خانواده کم و بژ و سفید می باشند که تزیینات آن ها بیشتر با رنگ طلایی می باشد.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

در طراحی کابینت های آشپزخانه های کلاسیک استفاده از کابینت های شیشه خور و تزیینی بسیار اهمیت دارد چرا که از خصوصیات این سبک جنبه ی نمایشی بودن آن است.

برای دیدن سبک کلاسیک طراحی آشپزخانه اصفهانمی توانید روی لینک کلیک کنید.

سبک کلاسیک در اتاق خواب

خواب راحت از نکات بسبار موثر در سلامتی می باشد.پس از انتخاب تخت خوابی راحت در اتاق خواب یکی از تاثیرگزارترین موارد در طراحی داخلی به سبک کلاسیک شکل ظاهری تخت خواب است که تختی چوبی منبت کاری شده با پوشش چرم و یا پارچه مخمل انتخاب بسیار مناسب برای طرفداران این سبک است.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

 

استفاده از فرشی مناسب که از لحاظ هارمونی و هماهنگی متناسب با وسایل است اقدام بعدی در نزدیک شدن به این سبک می باشد.معمولا استفاده از فرشی با نقوش طبیعت می تواند کمک شایانی به ما در طراحی داخلی فضای خواب کند.

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد باید به دنبال پرده ای متناسب با این سبک باشید. پرده های متناسب با این سبک پرده های پر  نقش و نگارند. جنس پارچه های این پرده ها بهتر است از مخمل یا ساتن براق باشد تا لوکس بودن را به نمایش بگذارند.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

سبک کلاسیک در سرویس بهداشتی

استفاده از کمد هایی با سبک کلاسیک با تناژ بژ و طلایی و یا کرم و قهوه ای در سرویس بهداشتی کمک شایانی به زیبایی سرویس ها می کند.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی

شیر آلاتی که در این نوع سرویس ها به کار برده می شوند تماما شیرآلاتی پر تزیین و به رنگ طلایی می باشند.