اقداماتی که برای بازسازی خانه باید انجام دهید

برای بازسازی منازل در ابتدا باید مقدار و حجم بازسازی را مشخص کنید و راجع به این موضوع تصمیمات لازم و قطعی رابگیرید.

مورد بعدی که باید مدنظرتان قرار دهید بودجه است.

منظور از بودجه این است که تا چه مقدار میخواهید هزینه کنید.بازسازی همانگونه که در مطالب قبلی توضیح داده شد به دو دسته بازسازی اساسی یا کلی و بازسازی پوسته ای تقسیم میشود.باید دید بازسازی شما به کدامین بخش تعلق دارد تا بتوان هزینه و مدت زمان بازسازیتان را تخمین زد.

پس از مشخص شدن اهداف و مقدار بودجه برای بازسازی وقت آن رسیده که سبک طراحی داخلی خود را مشخص کنید.ببینید سبک های مدرن را میپسندید یا سنتی!

بعد از انتخاب سبک طراحی وقت آن رسیده است که به رنگ ها توجه کنید.همانطور که میدانید استفاده از رنگ ها هم نشان از شخصیت شما دارد و هم بر هویت فضاها تاثیر می گذارد.شما میتوانید با انتخاب مناسب رنگ ها فضاهای خود رابزرگتر جلوه دهید و یا آن فضا را به مکانی صمیمی و یا سرد تبدیل کنید.انتخاب رنگ و استفاده از رنگ ها بر شما نیز تاثیرات فراوانی میگذارد پس بهتر است به رنگ ها بیشتر از قبل توجه کنید.

پس از انتخاب رنگ زمان هن رسیده است که متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.مواد و مصالحی که برای هر فضایی به کار برده میشود حس و حال آن فضا را تغییر میدهد. به طور مثال اتاقی با کفپوشی از چوب طبیعی متفاوت از اتاقی با کفپوش اپوکسی دارد.نهایتا توجه به کفپوش ها و دیوارپوش ها در حس و حال فضایی خانه شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

اگر قصد شما بازسازی اساسی خانه است باید به جایگیری فضاها دقت کنید تا آن فضاها کیفیات خاص خود را داشته باشد.این کار کمی تخصصی به نظر میرسد که بهتر است برای این کار با مشاورین طرح نو تماس حاصل فرمایید.

بازسازی خانه اصفهان خود را به گروه معماری طرح نو بسپارید.برای دیدن نمونه کارهای ما تنها کافی است”بازسازی ساختمان اصفهان “را کیلیک کنید.

با ما متفاوت دیده شوید.